Choď na obsah Choď na menu
 


 

 

 

JE MOŽNÉ ZÚČASTNIŤ SA ŠKOLENIA INTUITÍVNEJ PEDAGOGIKY V NEMECKU

s naším svojpomocným prekladom pre slovenskú skupinu...

 

preklad pozvánky do slovenčiny nájdete TU

(je sčasti neaktuálna, čo sa kontaktov týka. Aktuálny kontakt pre prihlášky je:

Mona Peter, Ilsestr. 24 : 12051 Berlin. Telefon: +49-(0)30-96518667
Email:
)

pôvodnú pozvánku v nemčine TU

 

Najbližšie termíny vzdelávania, ktoré sú už známe:

 

Intuitive Pädagogik
Seminar 5

der Schulung 2009-2012
Ort: Freiburg / Freie Schule Elztal

Termin: 3.11.2010 - 7.11.2010
Leitende: Pär, Marcel, Merete, Thomas


Intuitive Pädagogik
Seminar 6

der Schulung 2009-2012
Ort: Berlin / Freie Waldorfschule Kleinmachnow

Termin: 2.2.2011 - 6.2.2011
Leitende: Pär, Marcel, Merete, Thomas


Intuitive Pädagogik
Seminar 7

der Schulung 2009-2012
Ort: Freiburg / Freie Schule Elztal

Termin: 27.4.2011 - 1.5.2011
Leitende: Pär, Marcel, Merete, Thomas

.  


Intuitive Pädagogik
Seminar 8

der Schulung 2009-2012
Ort: Berlin / Freie Waldorfschule Kleinmachnow

Termin: 1.6.2011 - 5.6.2011
Leitende: Pär, Marcel, Merete, Thomas

 

Termíny, ktoré už prebehli:

28.10.-1.11.2009 / 17.2.-21.2.2010 / 7.4.-11.4.2010 / 21-25.5.2010

 

V prípade Vášho záujmu sa nám prosím ohláste,

je dobré ohlásiť sa aj usporiadateľom podujatia - v nemčine alebo v angličtine na adrese
Mona Peter
Ilsestr. 24 : 12051 Berlin
Telefon: +49-(0)30-96518667
Email:

.  


Budeme radi ak sa s nami spojíte, aby sme prípadne vedeli zosúladiť naše cesty.Pomôže nám, ak by ste mali možnosť cestovať autom a pribrať 2-3 spolucestujúcich... A na druhej strane, ak budeme mať takú možnosť my, ponúkneme Vám ju.

 

- - -

 

Zažiť si zakladateľa nejakého nového smeru alebo ľudí, ktorí žijú to, čo učia - to je vždy vzácne.

 

Kto by rád zažil Pära Ahlboma a jeho kolegov, bude vítaný na jeho kurzoch intuitívnej pedagogiky vo Freiburgu a v Berlíne, prípadne aj v iných nemeckých mestách.

Na kurzoch, na ktorých sa zúčastňujeme my, si ako skupinka prekladáme do slovenčiny, takže ak sa pridáte, ani jazyk by nemal byť ťažkosťou.

 

V prípade Vášho záujmu pridať sa k nám sa nám prosím ozvite.

 

 Nové vzdelávanie v intuitívnej pedagogike sa bude konať v školských rokoch 2009-2012. Prihlášku naň máme k dispozícii...

 
O lektoroch:
 

Pär Ahlbom

(pohyb, škola a intuícia)

„Ak „pravda“ môže byť myslená ako činnosť, presvitá tu pravý význam intuície. Nie je tu teda mienené čosi neurčité, bez plánu a konceptu, ale skôr niečo, v čom môže byť plán a koncept múdro zahalený. V rozhodujúcich okamihoch bezprostredne nepomáha plán a koncept dostatočne. Pozornosť a pohyblivosť môžu vojsť do takej vzájomnej súhry, že je možné konať stále ekonomickejšie a tvorivejšie, a to aj v ťažkých a prekvapivých situáciách.

Intuitívne schopnosti v tomto zmysle v podstate nezávisia od nadania, ale môžeme ich získať my všetci cvičením.“

(...)
 

Iris Johansson

(komunikácia, poradenstvo)

Iris pracuje s komunikáciou a osobným vývojom. Tým, že sa naučila vyrovnať sa so svojím autizmom, získala široko siahajúce vhľady do fenomému, ako my ľudia prirodzene „fungujeme“. Pri práci s Iris vojde človek pri rôznych osobných procesoch do kontaktu so sebou samým, a učí sa, ako zaobchádzať s tým, čo vyradilo z hry to Prirodzené.

(Iris sa bude od septembra 2009 zúčastňovať kurzov už iba nepravidelne.)

 (...)

 

Marcel Desax

(žiak Iris, komunikácia)

„ „Život by bol jednoduchší, ak by som nebol stále vyrušovaný inými ľuďmi“ – Kým takto rozmýšľam, vlastne neberiem vážne svoj vlastný vývoj. Život mi najviac hovorí často tam, kde vznikajú trenia, kde zažívam odpor, kde mi ťažkosti hrozia, že ma vyvedú z konceptu.

Bolesti a strachy, ktoré sa pri tom vynárajú, sú mi veľkou pomocou, ak sa k nim správam tak, že ich nahliadam ako sprostredkujúcu reč. Túto reč môžem počúvať najmä cez svoje telo, pretože je to telo, ktoré necháva vyvstávať pocity.

V mojich seminároch ide o to, ako môžem komunikovať so sebou samým, aby som potom mohol komunikovať so svetom. Jediný človek, ktorého môžem zmeniť, som ja sám.“

 (...)

 

Thomas Pedroli

(pomáhajúci rozhovor, komunikácia)

„Ak v rozhovore ustúpia do pozadia posúdenia, hodnotenia, dobre mienené rady, vlastné asociácie, potom môže vzniknúť neohrozujúca atmosféra, v ktorej sa dá hovoriť aj o veciach, ktoré mi ťažko padnú alebo mi robia starosti. Práve v tom, čo sa mi ešte nedarí, spočívajú šance môjho vývoja, často však potrebujem rozhovor na to, aby som si to všimol. Tento druh pomáhajúceho rozhovoru cvičíme na tomto kurze. Spozoroval som, že získavam ľahší prístup k môjmu kreatívnemu a intuitívnemu potenciálu, ak pravidelne s kolegami môžem prepracovať „ťažké“ situácie. Aj začnem slobodnejšie hovoriť s deťmi.“

(...)


Merete Lovlie

(intuitívne maľovanie)

„Ako môžem spoznať svoju kreativitu a aké zábrany a nedorozumenia vo mne bránia tomuto spoznávaniu. Ako dôjdem k môjmu maľovaniu“

 (...)

 

(Texty o lektoroch - viac v pozvánkach)

 

Intuitívna pedagogika

Už viac než tri desaťročia sú v Solvik-škole /Järna, Švédsko/ rozpracovávané základy „intuitívnej pedagogiky“.

Školenie zmyslovej pozornosti vyrastajúce z hudby, pohybu a improvizácie a s tým súvisiace výučbové metódy, hlavne pre mladých ľudí, sú založené na práci Pära Ahlboma...

(Viď viac v iných odkazoch na tejto stránke)

 

 

 

Termíny sú stále v najčerstvejšom vydaní na

www.intuitive-paedagogik.de/